Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 10:33 - Pride and Prejudice!
Автор: uncompleted Категория: Лични дневници   
Прочетен: 525 Коментари: 1 Гласове:
0



Добро утро!
(да ме извиняват работещите,ама си е утро.. нищо,че минава десет)
Днес се събудих с изненадващо добро настроение.С чаша чай в ръка,вънка вали и дъждец...като по поръчка.И нищо,че не съм си поспала както трябва,чувствам се добре.
А пък снощи...
ах,снощи!:)
Започнах пак да препрочитам "Гордост и предразсъдъци".И я преполвих.Ама не съжелявам де.То може ли човек да изпитва грях за такова нещо?И тъй като още витая някъде в огромните коридори на Недърфийлд,приканвам ви с мен.
.
image

" - Няма нищо по-измамно от привидната скромност - заяви Дарси. - Зад нея обикновено се крие незачитане на чуждото мнение, а понякога - самохвалство."

"Колкото опознавам света, толкова повече ме разочарова; всеки изминал ден ме уверява в несъвършенството на човешкия характер и в измамната фасада на достойнството и благоразумието."

"Човек, който не мени мнението си, е задължен да бъде много точен в първата си преценка."

"И най-мъдрият и съвършен човек, всъщност - най-мъдрите му и добронамерени постъпки могат да станат обект на присмех за оня, чиято единстена цел в живота е да се присмива над другите."

" - ... Обаче ѝ посвети няколко стихотворения, написани вдъхновено.
- И с това чувството му се изчерпа - нервно я прекъсна Елизабет. - Мнозина се изтощават по този начин. Питам се, кой ли пръв е открил, че поезията е великолепно средство за пропъждане на любовта?
- А пък аз винаги съм смятал, че поезията е храна за любовта - подхвърли Дарси.
- Може би - за преданата, непоклатима, здрава любов. За онова, което е крепно, всичко е хранително. Ала един хубав сонет мигновено попарва всяко хилаво, крехко увлечение."


Everything is pride and prejudice and nothing hurts!
 



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. анонимен - О,
12.03.2012 23:15
любимата ми книга!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: uncompleted
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7429
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930